Не таке воно вже й страшне - це ЗНО!

Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Тарас Мартинюк у домашньому музеї.За кількістю учасників, які набрали по 200 балів з одного предмета, Волинь -  на третьому місці, зазначають у Львівському центрі оцінювання якості освіти.

За інформацією відділу з питань зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, цьогоріч на Волині було зареєстровано 10795 бажаючих перевірити свої знання. Проте, як поінформувала проректор інституту Надія Бобак, на кожному з предметів були відсутні від 9 до 18 відсотків зареєстрованих, що в середньому становить майже 4 тис. чоловік.

Кожен із учасників міг взяти участь у тестуванні з п’яти предметів: української мови та літератури, математики чи історії України (обов’язково) та 1-3 предметів на вибір.

Як повідомила директор Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти  Лариса Середяк, за кількістю максимально набраних балів, Львів -  другий після Києва. У столиці - 144 максимальні оцінки,  у Львові – 115. Із них 103 учасники набрали 200 балів з одного предмета, десятеро -  з двох (волинян серед них немає), а львів’янка Світлана Паращук із Сихівської гімназії набрала рекордні 600 балів (по 200 з математики, біології, української мови та літератури). Найбільш урожайними на двохсотбальників у західному регіоні була математика - 85  осіб і  українська мова та література – 49. З історії України по 200 балів отримали 18 учасників, географії -13, зі всіх інших предметів – по  4-6. Волинь за кількістю учасників, які набрали по 200 балів з одного предмета, виявилася на  третьому місці (28 осіб), на першому - Львівська (119)  і на другому – Рівненська (37).

ХТО Ж ЦІ ЩАСЛИВЧИКИ З ВОЛИНІ, ЯКІ ДОСЯГЛИ НАЙКРАЩИХ РЕЗУЛЬТАТІВ?
Зясувалося, що найбільше їх мешкає  у м. Луцьку та Луцькому районі – 16 осіб, причому, четверо з них  навчалися в Луцькій гімназії №4 ім. Модеста Левицького. Друге місце посідає м. Ковель – 5 учасників( троє – випускники ЗОШ №3). Що стосується інших, то вони закінчували школу в Нововолинську, Устилузі,  Турійську, Камінь-Каширському та Маневичах.  Зокрема: Світлана Панова (ЗОШ №12 м.  Ковель, Марина Харчук (Луцька ЗОШ №15),  Юлія Павлюк (Луцький навчально-виховний комплекс (НВК) №9 Вікторія Бруцька (Луцька спеціалізована школа №1), Ольга Ковбасюк Маяківський НВК «Загальноосвітня школа-інтернат-лінгвістичний ліцей» облради), а також  Вікторія Заворотинська  і Оксана Березнюк із  Ковельської спеціалізованої школи №3 ім. Лесі Українки  чудово знають українську мову. Роман Яворський (Волинський ліцей-інтернат обласної ради) Аліна Матвійчук  (ЗОШ №10 м. Ковеля), Олександр Григорук (загальноосвітня школа с. Піддубці Луцького району),  Роман Філімончук (Луцький НВК №26 ), Богдан Пастернак (Луцька гімназія № 18 ) Олександр Задорожний -м. Луцьк, випускники Луцької гімназії №4 ім. Модеста Левицького - Тарас Пахолюк, Катерина Швай, Роман Мазурок та Ігор Невідомський, а також Сергій Чупов (Ковельська спеціалізована школа №3 ім. Лесі Українки ), Андрій Степанюк Луцький НВК «ЗОШ №22-ліцей» та Юлія Шванк (ЗОШ-гімназія №2 м. Камінь-Каширського) добре розбираються в математиці, а  Марина Ткачук (ЗОШ №1 смт. Маневичі ), Надія Поліщук-ЗОШ м. Устилуг Володимир-Волинського району, Ірина Купчинська - Луцька гімназія №18 та Юрій Лісевич  із. Луцька (заклад невідомий) отримали найкращі результати з історії України. Тарас Мартинюк із Нововолинського ліцею-інтернату та Богдан Павлік із «Луцького НВК №26 чудово орієнтуються в географії, Іван Савка  з Турійської  загальноосвітньої школи – знавець біології, а Сергій Поліщук  із Луцької ЗОШ №23 - фізики.
До речі, громадські спостері-гачі відзначили в нинішньому році кращу навченість залученого персоналу, хоча огріхи траплялися: хтось не в тому місці розрізав пакет, інший не вклав невикористані зошити. Ці помилки  фіксувалися і  наступного року у Львівському центрі їх планують мінімізувати.

ВОНИ – КРАЩІ
Цьогорічна випускниця Усти-лузької ЗОШ Надія Поліщук закінчила школу з золотою медаллю, отримавши атестат про середню освіту з загальним балом 11, 5 та гідно підтвердивши свої глибокі знання на зовнішньому незалежному оцінюванні. Дівчина показала найкращий результат у місті: з історії набрала максимальних 200 балів, з української мови та літератури – 195, 5 та з англійської мови – 170, 5. Відпочивати на лаврах Надя не збирається і мріє продовжити навчання у Харківській юридичній академії ім. Ярослава Мудрого, щоб у майбутньому стати високопрофесійним юристом.
Розумна, начитана, чудово вихована, до того ж напрочуд вродлива і стильна дівчина виявилася ще й дуже приємною у спілкуванні  та із задоволенням погодилася відповісти на кілька наших запитань.
 -Надійко, що потрібно для того, щоб успішно пройти ЗНО і  показати найвищий рівень знань?
-Думаю, що насамперед необхідно поставити перед собою мету і наполегливо іти до її втілення, тобто дуже багато займатися.
- Кажуть, що цього року були дуже складні запитання у тестах, особливо з англійської мови. Чи справді це так?
-Погоджуюсь. І найскладнішим був дійсно іспит з англійської мови, бо запропоновані запитання виходили за рівень шкільної програми і потребували додаткової серйозної підготовки. Крім цього, завдань було багато, а часу давалося замало, щоб добре обдумати всі  відповіді.
-Готуючись до тестування, чи займалася ти додатково з репетиторами?
-Насамперед хочу сказати, що  у нашій школі сильний педагогічний колектив. Вчителі робили все можливе, щоб добре нас підготувати.  Я дуже вдячна за допомогу викладачу англійської мови Любові Олексіївні Груй, вчительці  української мови і літератури Марії Миколаївні Білан та Світлані Вікторівні Михалець, яка ще з молодших класів зуміла прищепити нам любов до свого предмета -  історії.
 Про нововведення, що для вступу в юридичну академію цьогоріч потрібно здавати англійську мову, я дізналася тільки у грудні. Часу залишалося обмаль і для того, щоб краще підготуватися, я протягом двох місяців двічі на тиждень додатково займалася з репетитором у Володимирі.
-Як у тебе виникло бажання стати юристом, а не, скажімо, лікарем, як мама?
 -Було це після сьомого класу, коли мій старший брат став студентом Харківської юридичної академії ім. Ярослава Мудрого. Сергій сам був у захваті від цього вузу і, можна сказати,  надихнув і мене.  На сьогодні він вже закінчив 4-й курс і  враження від навчання залишаються тільки позитивні, адже цей навчальний заклад дає хороші знання і в даному вузі абсолютно відсутня корупція.
-Надійко, і насамкінець скажи, чим захоплюєшся у вільний час?
-На жаль, вільного часу у мене просто не було, адже останні роки присвячувала виключно навчанню. Щоправда, постійно брала участь у шкільних, районних та обласних  предметних олімпіадах.
-А особливі відзнаки були?
-На обласних олімпіадах, що проходили у Луцьку, посіла ІІІ місце з історії, коли навчалася у 10 класі. А цього року отримала ІV місце за підсумками  олімпіад з української мови і літератури та історії.
-Нехай щастить тобі, Надійко, в усіх починаннях!
Тарас Мартинюк  – один із 28 волинян, який увійшов у число тих, хто отримав найвищу оцінку під час проведення незалежного зовнішнього оцінювання нинішнього року.  Народився він у мальовничому куточку поліського краю, який називається селом Свинарин, що притулилося поряд зелених лісових масивів.  Уже з раннього дитинства ліс став для хлопчика цілим світом, де так гарно мріялося про нові незнані країни і міста. про які любив читати в енциклопедіях. Особливо мрія в про подорож у Карпати, яка, до речі, минулого року стала реальністю. Книги, помітивши  зацікавленість сина, дарували замість іграшок йому батьки: мама - Людмила Петрівна – історик за фахом і тато - Микола Петрович – колишній вчитель трудового навчання і завуч школи. Отож, не дивно, що географія стала для Тараса найулюбленішим предметом у школі, хоча й не єдиним. Його приваблювала й захоплювала лаконічна і точна мова цифр, минувшина краю, його історія і культура а ще фізика. А ще від дуже любить збирати гриби та вишукувати для себе щось цікаве в Інтернеті. З особливою теплотою згадує своє перебування в  міжнародному дитячому тамборі «Артек» після п’ятого класу. Маючи перед собою яскравий приклад батьків - невтомних дослідників навколишніх сіл та хуторів та свого родоводу, син і собі став допомагати їм у цих пошуках. Навчання давалося йому досить легко - вчився лише на відмінно. Після того, як закінчив школу (у селі – лише дев’ятирічка), тато порадив продовжувати освіту в Нововолинському ліцеї-інтернаті. Спочатку мама навіть трішки побоювалася, що її спокійному “домашньому” синові буде важко серед вертких і галасливих міських ровесників, але її швидко заспокоїли: таких тут було багато. Адже приймають в ліцей більше дітей із сільської місцевості.

 -А мені, коли вперше переступив поріг ліцею, чомусь згадалися слова батьків, які казали, що, якщо буду неслухняним, то віддадуть в інтернат, - сміється Тарас.
 Хороша підготовка у сільській школі дозволила хлопцеві швидко і легко завоювати авторитет та повагу в педагогів, а простота й відкритість - знайти друзів. Особливих труднощів з навчанням не було, новий матеріал непогано запам’ятовував ще на уроках. Шкільні роки промайнули, ніби одна мить. Перед юнаком постало нелегке питання вибору: куди піти далі? Батьки радили  продовжити сімейну династію і стати вчителем, але Тарас не погоджувався.
-У мене є ще менша на рік сестра Марійка, яка теж наступного року стане випускницею ліцею, от вона, можливо, обере професію вчителя. Мене ж вабить програмування, хочу вступати до столичного політехнічного інституту на спеціальність прикладний системний аналіз, хоча на всяк випадок подав документи у ще два вузи - Київський авіаційний та Львівський політехнічний університети, - каже Тарас. - Від пробного тестування я відмовився, чомусь був упевнений, що воно мені непотрібне. Ще навчаючись в школі, неодноразово посідав призові місця на обласних олімпіадах з географії, економіки та математики. Тому, йдучи на іспити, зовсім не хвилювався – серце підказувало, що в мене все буде добре.
Так воно й сталося: за тести з української Тарас Мартинюк набрав 187,5 бала, з фізики - більше 195, а з математики йому не вистачило якихось півтора бала, щоб отримати найвищу оцінку.  Тести з географії виявилися трішки складнуватими. Навіть на обласних олімпіадах таких не було, але хлопець легко і швидко відповів на них, отримавши 200 балів.
 -На мою думку, незалежне тестування найбільш об’єктивний спосіб оцінювання знань випускників, оскільки зменшує можливість корупції і дозволяє абітурієнтам стати студентами дійсно за знання, а не за гроші, -  констатує мій співрозмовник. - Хоча те, що тестування з одного й того ж предмета відбувалося у різні дні, мабуть, допомогло тим, хто проходив його пізніше: наприклад, математичні тести на другий день  були майже такі ж, як і в перший, мінялися лише цифри. Тим, хто здавав їх пізніше, була можливість ознайомитися і отримати вищий бал.

 

Авторизація

Люстрація

Останні новини


АКТУАЛЬНО

Зверніть увагу!
Читайте нашу газету! Може знайдете в ній загублену річ? 

ТУТ

Опитування

В.о. президента Турчинов пропонує провести одночасно з виборами президента референдум - щодо унітарного чи федеративного устрою України. Ви підтримуєте цю ідею?
 

Статистика сайту

Користувачів : 1751

«Добрі вісті, коли запрошують їсти»

Зараз на сайті

Реклама



Найбільше читають про

Інформери

Погода в Луцьку Курс долара


korovay_ban.png

Контактна інформація

Звертайтесь за адресами: м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 56 м. Нововолинськ, вул. Нововолинська, 64/16
Контактний телефон редакції: 03342 3-81-31
Мобільний телефон редакції: 063 313-83-08
Контактный телефон (Нововолинськ): 03344 44-8-66